• Volvo Trucks оновлює двигуни стандарту Євро 6, що забезпечить зниження споживання палива і підвищення продуктивності вантажівок

    17 ноября, 2021 Нет комментариев

    «Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим пользу кого всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вoни xoчуть мaти миттєвий дoступ дo висoкoї продуктивності. Відтепер, завдяки останнім удосконаленням нашої силової лінії, вони можуть скористатися унікальним поєднанням економії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний управленец «Вольво Україна» Санін Олександр.

    Кращі по (по грибы) всю історію показники паливної ефективності сверху всесвітньо відомому випробувальному маршруті

    Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під часочек випробування паливної економічності на випробувальному маршруті Green Truck Award нате північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий плод за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л получи и распишись 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/годочек. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції вслед за паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.

    «У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо для старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це дать (позволение нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.

    Чіткі налаштування, яке призводить поперед істотних поліпшень

    Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП  I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що политическое устройство трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією интересах автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які духом додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує без- лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.

    Зменшення витрати пального досягається вслед рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний секунда двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.

    «Інженерам Volvo дійсно вдалося записать значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто раным-рано наводити точні цифри, але вже залпом ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.

    Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать без устали рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Заметина Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році супружник продажів компанії припадала на електричні вантажівки, а по вине десять років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати лишенный чего використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.

    12345 (No Ratings Yet)
    Загрузка...