Прeзидeнт Німeччини Фрaнк-Вaльтeр Штaйнмaєр підписaв сxвaлeний пaрлaмeнтoм щe в липні зaкoн, який встaнoвлює пoкaрaння угоду кому) тиx, xтo кeрмує трaнспoртним...
Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року
- Сміливіший зoвнішній вигляд
У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.
- Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння
Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa
Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю кoлoнкoю. Це дозволяє водіям вибирати найбільш зручне положення з урахуванням їхньої будови тіла, вимог, пов’язаних із виконуваним завданням, либо особистих уподобань.
Колонка регулюється вслед допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, си і нахил керма. Регулювання обома руками получи кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.
Нові модульні сидіння
Оскільки водій вантажівки тянуть за кермом у середньому дев’ять годин получай день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.
Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку про повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий трикотаж, розрахований на те, щоб кожен денек витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.
Збільшена ємність во (избежание зберігання
Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення ради зберігання.
Renault Trucks додала тримач в (видах планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності интересах водія, забезпечуючи доступ до декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх по вине два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий киот для зберігання документів формату A4.
З боку пасажира транспортні засоби мають двум місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).
Оновлена комфортна спальна полоса
Вантажівка – це не лише робочий інструмент водія, це також місце, -де він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. Для того зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity получи 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.
На додаткової зручності в спальній зоні також додано вдвоём роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності на водія під час відпочинку.
Нарешті, к покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal в (видах постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.
- Підвищена безпека ради водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху
Високий рівень безпеки про водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.
Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче давно природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний момент, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела раньше 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.
Додаткові світлодіодні фари були розміщені й нате внутрішній стороні дверей для освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під часы входу та виходу з вантажівки вночі.
Чтобы оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний группа інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний запор), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.
Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, если водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс к зупинки вантажівки.
- Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування
3% економії палива
Соответственно-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок с целью поліпшення повітряного потоку.
По-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією ради подальшого зниження витрат палива. Йдеться оборона нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (сверху вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це расписание за замовчуванням, який оптимізує витрати палива ради рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати устав руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію для їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/годочек).
Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними бери ринку з точки зору економії палива.
- Більше послуг исполнение) безвідмовної роботи
Раціоналізація візитів перед майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу
Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів после майстерні та оптимізує графік цих візитів.