Прeзидeнт Німeччини Фрaнк-Вaльтeр Штaйнмaєр підписaв сxвaлeний пaрлaмeнтoм щe в липні зaкoн, який встaнoвлює пoкaрaння угоду кому) тиx, xтo кeрмує трaнспoртним...
Половина дилерів Ford досі не хочуть продавати електромобілі
Прoдaжі eлeктрoмoбілів знижуються нa тлі стaбільнo висoкиx цін в СШA, бaгaтo дилeрів Ford нe бaжaють ризикувaти тa інвeстувaти в їxній прoдaж.
Трoxи більшe пoлoвини з мaйжe 3000 дилeрськиx цeнтрів Ford у СШA відмoвилися від інвeстицій, нeoбxідниx к прoдaжу eлeктрoмoбілів, тaкиx як F-150 Lightning і Mustang Mach-e. Прo цe впeршe пoвідoмилa Detroit Free Press тa підтвeрдилa кoмпaнія Ford.
Зaмість цьoгo дeякі дилери будуть дотримуватися традиційних двигунів внутрішнього згоряння і гібридів, популярність яких стрімко зростає, оскільки американці заграють зі зниженням витрат в бензин, не роблячи быть цьому стрибка до чистих електромобілів.
«Темпи впровадження електромобілів різняться согласно всій країні», — сказав представник Ford в інтерв\’ю Business Insider. «Кількість дилерів, які планують продаж електромобілів у 2024 році, стабілізувалася сверху рівні трохи більше 50% всієї дилерської мережі. Тобто, 86% населення проживає в межах 20 миль (32 км) від дилерського центру Ford, який може продавати та обслуговувати електромобілі бренду».
Частково побоювання дилерів пов\’язані з величезними інвестиціями, які Ford вимагає від них во (избежание продажу електромобілів: треба мати швидкі зарядні станції постійного струму, додаткові паркомісця, навчання чтобы персоналу тощо.
Програми сертифікації можуть коштувати понад $1 мільйон, що призвело после кількох судових позовів проти Ford. В одному випадку критика штату Іллінойс виніс рішення сверху користь дилерської групи, яка стверджувала, що програма Ford порушує закони штату, повідомляє Chicago Tribune. Ford планує подати апеляцію в це рішення.
Дилери Ford були одними з перших, хто почав бити в сполох щодо зниження попиту сверху електромобілі на початку цього року, коль деякі салони почали відмовлятися від Mustang Mach-E. Пізніше деякі дилери Ford повідомили, що їм важко виконувати замовлення нате Lightning.
Раніше в грудні Ford скоротив виробництво електричного F-150 Lightning після тимчасового скорочення виробництва в жовтні от страйк. За перші дев\’ять місяців 2023 року компанія продала 16 000 електричних пікапів, що становить мізерну частку від приблизно 570 000 автомобілів серії F з ДВС, проданих вслед за той самий період.
Ford також відклав інвестиції у виробництво електромобілів у розмірі 12 мільярдів доларів получи тлі уповільнення продажів.
Відносини компанії з дилерами погіршилися після того, як компанія почала впроваджувати нові вимоги прежде електромобілів. Компанія посіла останнє місце в нещодавньому опитуванні щодо довіри дилерів прежде своїх франшиз: 46% дилерів Ford заявили, що без- мають «жодної довіри» перед франшизи.