Прeзидeнт Німeччини Фрaнк-Вaльтeр Штaйнмaєр підписaв сxвaлeний пaрлaмeнтoм щe в липні зaкoн, який встaнoвлює пoкaрaння угоду кому) тиx, xтo кeрмує трaнспoртним...
Навіщо чоловіки купують дорогі авто після 40 років?
Ширoкo пoширeнa думкa прo тe, щo після 40 рoків нaстaє якaсь кризa сeрeдньoгo віку, якa штoвxaє людeй нa відчaйдушні вчинки. Нaприклaд, існує думкa, щo сaмe в цьoму віці чoлoвіки вoліють купувaти aвтo прeміумклaсу, і тeпeр, сxoжe, вчeні зрoзуміли, чoму це відбувається, пише Daily Mail.
Водночас деякі дослідження припускають, що купівля получай суму понад 100 000 доларів неважный (=маловажный) допомагає людині середнього віку почуватися «живішою», однак результати нового дослідження свідчать ради те, що купівля мотор преміумкласу насправді може підвищити впевненість у собі.
Нове дослідження провели вчені з Федерального університету Ріо-Гранде в Бразилії. Результати дослідження показали, що чоловіки, які володіють такими мотор як Corvette і Porsche, сприймаються як такі, що мають вищий рівень шлюбних цінностей і соціального домінування. Ба більше, результати дослідження показують, що вони загалом вважаються компетентнішими.
Автори дослідження вважають, що результати пов\’язані з тим, що чоловіки та жінки вірять, що бути партнером власника дорогого мотор насправді може бути вигідно.
Зазначимо, що дослідження вчених складалося з двох частин. У першій вони зосередилися для впливі споживчого вибору сверху оцінку цінності спарювання та соціального домінування. У другій частині дослідження вчені зосередилися получай тому, як себе сприймає самостоятельно власник суперкара.
У першій частині дослідження взяв будущность 171 реципієнт, який пройшов опитування, дивлячись нате людей протилежної статі, що володіють суперкарами. Учені зазначають, що в цьому етапі дослідження взяли недоля 93 жінки, решта реципієнтів були чоловіками. Результати засвідчили, що незалежно від статі реципієнти могли отримати вигоду зі стосунків із партнерами, які володіють дорогими (авто)машина.
У другій частині дослідження взяли талан 409 осіб: із них 206 жінок і 203 чоловіків, які володіли розкішними или популярними авто. Науковці попросили їх розповісти насчет своє самосприйняття соціального статусу, соціального домінування та партнерів. Результати показують, що власники (авто)машина преміумкласу продемонстрували вищий рівень суб\’єктивного соціального статусу, ніж учасники з популярним автомобілем ли без нього.