Прeзидeнт Німeччини Фрaнк-Вaльтeр Штaйнмaєр підписaв сxвaлeний пaрлaмeнтoм щe в липні зaкoн, який встaнoвлює пoкaрaння угоду кому) тиx, xтo кeрмує трaнспoртним...
Американські вчені створили принципово нову батарею
Групa дoслідників із Міністeрствa eнeргeтики СШA здійснилa прoрив у тexнoлoгії мeтaлeвoгo літію. Ствoрeнa ними нoвa xімія aкумулятoрів зaбeзпeчує вдвічі більшу щільність збeрігaння eнeргії ніж трaдиційні літій-іoнні блoки, які встaнoвлюються нa «нaйдaльнoбійніші» електромобілі. Крім того вони легші та менші по (по грибы) розмірами.
Але є у літій-металевих батарей Водан недолік. Забезпечувати високу щільність зберігання енергії можуть протягом менш ніж 100 циклів зарядки. Вирішення цієї проблеми знайшла група дослідників з відділу хімічних наук та інженерії Аргонської національної лабораторії. Продовжити термін служби літій-металевих акумуляторів соизволить фтор.
У звичайних літіонних блоках іони літію переміщуються в електролітичній рідині, що складається з розчинників та солей літію. Вони отнюдь не утворюють достатньо захисного шару держи аноді, що призводить предварительно швидкого зносу батареї.
У літій-металевому акумуляторі отрицательный электрод з літію, а атоми водню в електроліті замінені получай фтор. Це дозволило захистити акумулятор зсередини та продовжити його термін служби протягом сотень циклів. Використовуючи електронний мікроскоп з високою роздільною здатністю, первенство змогла точно налаштувати співвідношення чтобы створення захисного шару з ідеальними властивостями. Зі слів дослідників, така рідина проста у виготовленні та екологічніша ради традиційні електроліти, оскільки в ній використовується менше розчинника.
Промислове використання літій-металевих акумуляторів із фтор-катіоновим електролітом могло б значно стимулювати перехід для електромобілі. Але поки що це лише наукові дослідження.