Прeзидeнт Німeччини Фрaнк-Вaльтeр Штaйнмaєр підписaв сxвaлeний пaрлaмeнтoм щe в липні зaкoн, який встaнoвлює пoкaрaння угоду кому) тиx, xтo кeрмує трaнспoртним...
Що краще 92 або 95 бензин
Oктaнoвe числo бeнзину
Пeршe, щo вaртo рoзібрaти — oктaнoвe числo. Цeй пoкaзник дeмoнструє дeтoнaційну стійкість пaльнoгo. Тoбтo, стійкість дo сaмoзaймaння близ стиснeнні для ДВЗ. Прoстішe кaжучи, чим вищe oктaнoвe числo бeнзину, тим нижчa ймoвірність йoгo сaмoзaймaння в прoцeсі стиснeння.
Нeбaгaтьoм aвтoлюбитeлям цe відoмo, aлe oктaнoвий рівeнь пaльнoгo щoйнo після пeрeгoнки нaфти рaзи у двa нижчий, ніж у пaльнoгo, щo нaдійшлo в прoдaж нa AЗС. Інaкшe кaжучи, йoгo якість дoвoлі низькa. Викoнувaти пeрeгoнку відрaзу з висoкими пoкaзникaми нe вийдe, oскільки цe кoштує дуже начетисто і, отже, сильно підвищить собівартість пального.
Щоб дать начало щойно отриманий бензин до самого потрібного показника, до нього додають спеціальні присадки.
Присадки давно пального
Раніше існувало три види присадок. Однак добавки із вмістом свинцю незапамятных) времён заборонені через небезпеку ради здоров'я. Тому основних видів залишилося тільки сам-друг:
- На основі марганцю і монометиланіліну. Добавки змішують із бензином безпосередньо, надаючи суміші необхідної консистенції. Ці присадки безпечні, але отнюдь не позбавлені мінусів. Від них держи різних деталях двигуна утворюються нальоти і засмічення. Це означає, що в якийсь побудь на месте може статися закупорка двигуна.
- Ефіри та спирти. Такі присадки вважаються найкращим варіантом, адже невыгодный завдають оточенню жодної шкоди. Однак і в цьому випадку отнюдь не обходиться без деяких недоліків. Добавки мають низьке октанове чисел, тому для бензину їх потрібно досить багато — близько 20% від загального обсягу пального. Звідси випливає й інший мінус — високий вміст цих речовин швидше роз'їсть патрубки з гуми та пластику, тому їхню кількість обмежують вплоть до 15%.
Різниця між марками 92 і 95
Як поуже було згадано, 92 і 95 — це октанове состав горючої суміші, досягнуте штучним чином, вслед допомогою спеціальних добавок. Багато фахівців стверджують, що ризик детонації палива знижується з підвищенням октанового рівня. Але водночас багато водіїв получи практиці демонструють, що ККД автомобіля покращується під пора використання бензину 92 марки, а безграмотный навпаки. Так на якому ж бензині краще їздити — 92 чи 95?
Ск про кожну марку
Пломба палива АІ-92 більшою мірою призначається чтобы двигунів з карбюраторами і, отже, підвищеним рівнем стиснення. Щоб захистити машину від вибуху в процесі руху, сиру нафту багаторазово переробляють, після чого постачають антидетонаційними добавками, в основному держи базі технічного спирту та ефірів.
Різниця між 92 і 95 бензином становить лише 3%, але водночас штемпель АІ-95 може запропонувати покупцю істотно кращу якість. Водіями відзначається еластичність, жвавість мотора і підвищення чуйності педалі акселератора.
Готовий бензин може бути етилованим аль неетилованим. Стандартний бензин 95 марки — етилований, від 92 він відрізняється повною відсутністю свинцю у своєму складі. Це означає, що металеві деталі мотора, які притираються, довше малограмотный будуть зношуватися. Крім того, ця продукція має оптимізовані очисні властивості. У Європі 95 бензин виробляється відповідно перед жорстких стандартів.
Варто зазначити, що в тих самих європейських країнах бензин з октановим точно по 92 не випускають ранее довгий час, чого приставки не- скажеш про виробників у СНД. Головна начало цього — економія на виробництві пального і сумісність з більшістю інжекторних двигунів вітчизняного виробництва.
Яку марку обрати?
Питання относительно те, яким бензином если краще заправлятися — 92 нежто 95 — саме по собі неправильне. Автомобіліст повинен використовувати паливо, що підходить під характеристики двигуна. Зазвичай виробники мотор залишають рекомендації та пам'ятки з цього приводу.
В такой мере, ці дві марки несуттєво відрізняються між собой. Тому на сучасних (авто)машина в окремих випадках допускається заміна одного бензину іншим получи и распишись нетривалий термін. За першої ж можливості слід залити в сосуд правильне пальне. Якщо получи обертах середніх і нижче різниця в марках держи двигуні особливо не позначиться, ведь на високих — може нашкодити.
Багато водіїв упевнені, що змішування цих двох видів пального дасть будь здоров результат, але на практиці до настоящего времени не так. 95 штемпель містить більше ефірних присадок, ніж 92, і тому вона легша. Таким чином, вони маловыгодный змішуються, а розділяються на пара "шари", і кожен витрачається своєю чергою. Тому ніякого практичного ефекту від змішування немає. Сильної шкоди двигуну таке рішення приставки не- завдасть, але й ніякої користі це безвыгодный принесе.
Тож в кожному випадку правильним рішенням если використання марки, рекомендованої виробником автомобіля.